Boost je klantenservice voor groei en tevredenheid

E-commerce, Scale-ups, SaaS en MKB organisaties! Let op!

Zijn je klanten zijn niet happy met je klantenservice?

Is je NPS score is laag?

Weet je niet op welke KPI’s te sturen?

Moet je jouw klantenservice afdeling nog inrichten?

Groeiende bedrijven lopen vaak tegen uitdagingen aan zoals moeite met opschalen, ingewikkelde systemen en het vasthouden van topkwaliteit service.

Bij ClientMind Consultancy werken we samen met BeTS voor consultancy. Wij zorgen we voor slimme strategieën, naadloze technologische integratie en praktische training, zodat jouw team makkelijk kan opschalen en klanten de aandacht krijgen die ze verdienen.

Wat je eraan overhoudt?

Een klantcontact omgeving die met je bedrijf meegroeit, blije klanten én een team dat klaar is voor de toekomst.

Betsy Elstak - 20 jaar ervaring in de klantenservice

Betere klantenservice door bruikbaar advies van een klantenservice-expert.

Human resources management concept. Headhunters recruit employees using candidate resumes displayed on a virtual screen. Employee information, job applicants, and staff icons for HR recruitment.

Analyseer en verbeter uw klantcontactprocessen voor meer efficiëntie en klanttevredenheid.

Man holds wooden puzzles with the words Dispute Resolution. Law and justice concept.

Schakel meertalige professionals in die naadloos met uw organisatie samenwerken om uw klantinteracties te verbeteren.

Online education. E-Learning concept, Busunessman uesing tablet and smartpen with webinar online, Education learn on internet. Learn Innovation with online course.

Gebruik data om klantgedrag te begrijpen en strategische, datagedreven beslissingen te nemen.

Case 1: E-commerce Integratie

We implementeerden een nieuwe tool bij een e-commerce klant, wat zorgde voor 20% meer klanttevredenheid.

 

Case 2: SaaS Opschaling

Bij een SaaS-bedrijf hielpen we het klantenserviceteam snel opschalen, wat leidde tot 30% meer efficiëntie.

Case 3: Data-inzichten voor MKB

Door klantdata slim te gebruiken, verhoogde een MKB-klant de klantretentie met 15%.

This website uses cookies